måndag 2 december 2013

SILVER TRÖJA


Hej måndag och alla läsare! Jag har varit till skolan en sväng och nu väntar jag på att klockan ska bli lite mer och då är det dags för mig att få vaccin. Lite nervöst, men jag är inte rädd för sprutor och det brukar inte vara så obehagligt, för jag är ganska så van. När jag var liten var jag på sjukhuset några nätter när jag hade laryngit och då fick jag många sprutor dygnet runt. Eller minns nog inte ifall jag fick många men mitt minne säger så och som barn kändes det som många. Jag har ett tydligt minne av att de kom och väckte mig på morgonen för att ge en spruta.

Annars har jag inte så mycket att berätta just nu. Har massor med skolstress och uppgifter jag borde göra, så ska försöka kämpa ikväll igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.