fredag 13 december 2013

SALIL EKA SALIL VIKA


Vi fick ju gratis biljetter till Wasa Sports Club, som vi nu äntligen har hunnit börja utnyttja! Jag gillar inte riktigt det stället, men när vi nu får gå gratis där så what the hell! Det är helt för stort i min smak, så halva tiden går åt att gå runt där och söka de maskinerna och sådana ställen där man kan göra det man vill. Dessutom går där massor med sådana som verkligen tränar hårt och ser superbra ut, så jag passar inte riktigt in där bland dem. Jag skäms lite för de vet verkligen vad de håller på med och går där säkert varje dag typ, medan jag tränar lite allt och sånt som känns bra, för att må bra och få bättre styrka i kroppen. De kanske tittar lite snett på mig ibland och undrar vad fan jag håller på med, haha!

I dag provkörde jag min nya träningskjorta! Har nog haft den liggandes i skåpet i över en månad, men har inte hunnit använda den. Jag tycker i alla fall den är superskön och härlig färg! Den kommer från H&M och var ganska passligt pris, kring 10e skulle jag tro.

5 kommentarer:

  1. Vi måst nångång sätta samma toppi ti salin. ;) Ja har ju en likadan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehehe jooo! :D samiksii!

      Radera
  2. Va, e det ring på fingret Hanna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heh, det är nog spegelvänt så det är nog min högra hand som har ring på fingret och inte vänstra! :)

      Radera
  3. Nåmen äsch! ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.