söndag 1 december 2013

COUNTDOWN TO CHRISTMAS





Glad lillajul! Nu börjar nedräkningen mot julafton och julkänslan bara växer och växer! Ute faller snö, julstämningen stiger i vår lilla lägenhet och minnen av juletiden då jag var barn ger mig en härlig känsla inombords. Tänk vad härlig juletiden är och hur mycket goda minnen man har från barndomen, då man väntade ivrigt på julafton och försökte få syn på tomtarna i varje knut. Julen är en av de härligaste tiderna på året, fast jag annars inte är så förtjust i vintern. Men snö ska det vara på vintern, pulka ska man åka och åtminstone en gång ska man dra på sig skridskorna!

Den här lillajulen firar jag ensam hemma, utan Nicke och fastklistrad i datorn. Skolarbeten måste göras, men jag låter inte det förstöra min julkänsla! Snart får jag jullov och åka hem till min familj och det väntar jag så otroligt mycket på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.