torsdag 30 januari 2014

HARD WORK SPIRIT AND SOUL

Sista dagen!!! Käääks! Jag fick Pinja med mig till stranden sista gången och solade det sista för en låååång tid framåt.
Vi fick veta våra vitsord i dag på dagen (dimission nu på kvällen) och jag är fortfarande i chock. Jag fick A! Bästa i hela klassen, i hela gruppen med ungefär 70 personer! Jag är alltså typ den enda som fick A! WHAAAAT!?!?!? Jag har svårt att tro det! Jag fick över 90% i alla proven och slutprocenten blev 95,1% och för att få A så ska man ha över 95%. Det lär ska vara ganska sällan som någon får A?!?!?
Ohhoh helt sjukt! Jag har inte ens pluggat så jätte hårt, för jag kom ju hit mest för att få uppleva något roligt och inte bli en bartender. Det känns otroligt bra att få så bra vitsord!!!
Jag kommer inte mera ihåg vad de sa att jag fick i alla proven men det står säkert på betyget.
Äääääh sjuuuukt! Jag är så lycklig! Helt otrolig känsla när jag fick veta det för här finns nog många andra som är jätte duktiga! Jag började ju typ gråta sen när jag började förstå hur bra jag klarat mig!!! Det känns overkligt...!

1 kommentar:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.