lördag 18 januari 2014

MINA BILDER

Jag har inte så många bilder att bjuda på. Men det var skitkul igår! Boat party var super och jag träffade många nya svenskar och finnar. Sen när vi kom hem så gjorde vi oss snabbt klara för banglaroad.
Vi fick igen gratis shots vid skolan och dom är så fans goda! Blåa, sura shots! Därefter drog vi ut till bangla med ett gäng. Vi såg på pingpong show med Nise och Anton, men jag minns inte så mycket av det. Men snuskigt var det!
Så har vi varit på Stockholm syndrome och Grabbarna Grus. Jag borde ha åkt lite tidigare hem, så jag skulle ha fått sova lite mera men... Snart ska vi åka till Phi Phi! Jag är så taggad! Fast jag är trött och lite bakis, men jag tror det kommer att bli roligt!
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.