fredag 31 januari 2014

STOCKHOLM - SNART HEMMA

Ååååh vad jag har saknat Marabou choklad!!! Jag har bara ätit typ snickers och thailändsk choklad de gånger jag har ätit något gott. Fast det var ju positivt att de inte hade så mycket urval i choklad och godis, så har inte ätit så mycket sött under fyra veckor.
Om en timme flyger jag hem till Helsingfors och får se mamma som hämtar mig från fältet! Jag är så jetlag och borta med tiden att jag vet inte borde jag sova eller vaka. Telefonen lever fortfarande i Thailands tid och jag vet inte är jag i Kinas eller Sveriges tid. Jag är yr i bollen!
Jag fryser nu redan och då är jag ändå inomhus! Hur fan ska jag klara mig i kalla Finland efter att jag levt i 30 graders värme i fyra veckor?! Jag är flunssig nu redan, blää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.