måndag 27 januari 2014

HERKKUPÄIVÄ

Jag klarade flair provet i dag så jag har belönat mig själv med godsaker. Allt är så sjukt billigt här! Jag köpte chokladkex och choklad för typ 0,20e.
Vi var ut och äta med Pinja ikväll till en italiensk restaurang och där bjöd jag mig själv på en god pizza och vitchokladkaka. Pizzan var jätte god, men kakan var lite torr. Jag skulle ha gärna tagit en creme brule men de hade inte...
Jag har också fått lite färg i dag när vi chillade vid poolen efter skolan. Jeejee hoppas jag är riktigt brun när jag kommer hem.
Konstigt att nu när jag är här så har tre olika jobbställen tagit kontakt med mig. Två angående våren och en angående sommarjobb. Jag får börja kontakta mycket jobbställen när jag kommer hem och hoppeligen får jag mycket turer nu på våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.