söndag 2 februari 2014

ÅKER HEM

Sitter i tåget nu påväg mot Vasa. Ikväll får jag se Nicke! Jag har många tunga väskor med mig och massor med saker, ingen aning hur jag kan ha så mycket! Jag suger på packande, för jag packar alltid för mycket. Det var egentligen jätte konstigt att jag inte hade packat för mycket med mig till Thaikku.
I morgon har jag skola och så ska jag börja på allvar fixa sommarjobb, jobb till våren och ordna alla skolgrejer! Jag har gått och njutit nu i en månads tid utan att ha tänkt på skola och jobb, så nu måste jag börja ordna dem i skick!
Tänk att jag har varit borta från Vasa i en och halv månad! Nu vill jag börja få ordning på mitt liv; sköta undan skolan, jobba mycket och spara pengar så jag kan fortsätta resa! Jag har fått en ny syn på livet och det är att man ska inte fastna i rutiner och stanna på ett ställe utan resa runt världen, uppleva nya saker och träffa nya människor!
You only live once! #yolo
Travel. Life's not meant to be lived in one place.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.