tisdag 18 februari 2014

WHEN THERE IS LIGHT




Härligt att kunna ta lite bilder när det är ljust. Bilderna blir så mycket bättre då. Fast nu försökte jag ta bilder med manualfokus och det är inte lätt om man vill ta bild på sig själv, hahah. Jag skulle vilja vara mycket bättre på fotografering, men jag har inte så mycket tid eller intresse att öva, men visst skulle bloggen vara mycket bättre om jag alltid hade jätte fina och skarpa bilder!?


Jag fick just sms av flickorna att vi inte har skola i dag, utan vi ska titta på en film istället och reflektera om den. Nice! Jag som inte annars heller hade lust att gå till skolan endast för en lektion. Så nu har jag inte skola mera den här veckan! Eller i morgon ska jag en sväng till skolan på responssamtal med en lärare, men efter det är jag ledig!

Torsdag och fredag ska jag jobba tre timmar på eftermiddagen och på fredagen ska vi med Nicke på Filicias årsfest. Det blir roligt att gå på fin fest med långklänning, håret uppsatt och en snygg kavaljer bredvid. På lördag ska jag snabbt på sillis och sedan åker mitt tåg mot södra Finland! Det ska bli härligt med två veckors sportlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.