fredag 7 februari 2014

LOL THAT'S ME












Jag såg just på en föreläsningsfilm som min ena lärare tyckte jag skulle se. En timmes lång föreläsning. Japp, det kändes ju nästan som om jag var där. Synd att jag missade det... Hah! Nej, men det var en helt okej föreläsning för det var en gästföreläsare och han kunde nog föreläsa ganska så bra! Men att stirra på en föreläsningsfilm i en timme är lite tråkigt, så jag behövde något lite upp-piggande och tappade bort mig på lolthatsme.tumblr.com. Där får man alltid skratta! Vissa kan man nog känna igen sig i ganska så bra.

Nu skulle man kunna tänka sig att jag skulle kunna börja fira fredag kväll och mysa på soffan framför tvn, men nej jag har en massa föreläsningar jag borde läsa igenom så jag tänker vara duktig och läsa några av dem ännu ikväll. Jag vet att jag får inte mycket gjort på veckoslutet så jag ska försöka kämpa nu! Har ändå ingenting extra ikväll och jag är ensam hemma så har ingenting som borde störa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.