måndag 17 februari 2014

BACK TO SCHOOL

Så var det måndag igen och jag har skola, blää. Jag har helt tappat skolmotivationen för vi har bara flummiga och ointressanta kurser nu och jag förstår inte vad jag gör här och varför vi har de här kurserna!?!? Det känns totalt onödigt. Men nu har jag bara fem kurser kvar och några valfria och så är jag egentligen färdig! Nästa år behöver jag bara skriva gradu och gå avslutande praktik. Så bara jag skulle orka kämpa lite ännu så blir jag klar snart!
Jag har inte riktigt förstått det ännu att jag blir klar snart..! Vad ska jag sen göra? Vill jag börja jobba? Vill jag bo i Vasa eller Borgå? Vill jag resa och jobba utomlands? Jag har ingen aning ännu hur mitt liv ser ut om ett år! Ganska skönt egentligen. Första gången jag inte har någon aning om var jag befinner mig om ett år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.