torsdag 27 februari 2014

JUST DANCE AND HAVE A GOOD TIME

Quote
weheartit.com

Wow, visst slutade kvällen på Amarillos dansgolv! Alltså jag och Nicke hade sån dansfeelis att ohhoh jag vet inte borde jag skämmas när jag rör mig utomhus! Vi har nog skämt ut Oskar helt totalt med våra dancemooves, hahah! Alltså på dansgolvet, bredvid dansgolvet, vid bardisken... Ja ni vet de här rörelserna som moonwalk, crip walk, hoppa-hopprep, shuffle, kasta lasso.... Tja, vi gjorde alla dem och några egna till och vi är ju nog inte nära på heller duktiga på att dansa med Nicke! Hahahha jag skulle så vilja se det på film!

Visst kan Nicke dansa ganska bra, speciellt crip walk är han duktig på! Men nej nej nej... Vi borde nog säkert skämmas men I don't care! I loved it! Vi hade sjukt roligt och jag vet inte när jag senast varit typ halvnykter i baren och dansat och haft så där roligt!

Jag hade också en rolig vinkväll med flickorna hemma hos Nise. Nise berättade lite om Partylite ljusen och vi fick dofta på alla dofter tills vi fick huvudvärk och se på alla fina ljusdekorationer, så vi fick ångest över att vi inte har råd med alla fina saker. Nise bjöd också på mumsig paj och goda chokladmuffins! Mums mums, hon är nog en liten bagare vår lilla Nise.

I dag har vi legat på Oskars soffa och slöat hela dagen. Nu är pojkarna i bastun och ikväll blir det filmkväll med pizza och mera slöande på Oskars soffa. Härligt! Jag kommer påriktigt att gå upp 10kg under mitt två veckors långa sportlov..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.