torsdag 20 februari 2014

YOGA ABS

Jag bestämde mig för att sluta läsa på tent och istället slappna av och yoga. Wow, vilken tuff yoga det blev! Skönt är det och visst får man slappna av men i det här klippet fanns det ganska tuffa magmuskelövningar! Jag gjorde dag 3 och 4 i dag och det här fjärde klippet var faktiskt tung! Det kändes nog i magen, fast det var så kort tid.


Jag gillar yoga, fast jag inte blir lika svettig och slut av det som av någon annan sorts träning men det känns ändå i musklerna. Det påminner ganska mycket om pilates och det tycker jag också om. Fast andningen i yoga och pilates är lite annorlunda och i yoga finns det mera avslappningsövningar.

TESTA DEN HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.