lördag 8 februari 2014

SOMMARKLÄDSEL OCH SOMMARFEELIS

Det var inte så lätt att hitta strumpbyxor i skåpet som skulle ha varit lika bruna som mina ben, så jag fick ta ett par urgamla superduper glansiga. Jag tror jag har gått med dem senast på min konfirmation! Så en tid sedan... Det var inte heller det lättaste att fixa håret utan min kära plattång och när Nicke gått iväg med den bättre hårsprayn! Ja, och så saknade jag lite min roomie Pinja när jag skulle göra mig i ordning. Jag hade ingen som hjälpte mig med min outfit och fixning! Det var nog härligt att bo med en tjej i fyra veckor när man fick hjälp med tjejgrejer!

Nu ska jag börja gå mot skolan där sitzen hålls. Det blir roligt att få se hur alla har klätt sig somrigt mitt i vintern! Hoppas sitzen är bra! Det är i alla fall fullt på sitzen och det finns många som ännu skulle ha velat ha biljetter, men allt är slutsålt och ingen vill sälja sin biljett. Så kanske det tyder på att det blir en bra sitz..?

JAJA! SIMBAAAA ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.