söndag 2 februari 2014

PIPPI SÖNDAG

Söndag med Pippi på de sju haven! Länge sedan jag sist sett på den filmen. Jag älskade Pippi när jag var liten. Den här filmen var en av mina favoriter. Jag ville alltid själv åka på ett äventyr med sjörövare.
Efter filmen ska vi åka till bygget och se hur långt pappa och Jerker kommit med byggandet. Jag väntar så på att få se det färdiga huset och hur flickornas rum kommer att se ut. Vi ska ha picnic där i dag med kycklingsmörgåsar och choklad-cheesecake. Mums!!! Alltså fy vad jag har ätit mycket gott här senaste tiden! När jag kommer till Vasa ska jag börja träna ordentligt igen och äta hälsosammare. Tur är vi fattiga studerande så då köper vi inte en massa onödiga sötsaker när vi försöker spara pengar.
Hoppas bara att jag inte blir värre sjuk nu. Har lite snuva och sjuk hals ännu... Har inte tid att bli sjuk nu!
I morgon ska jag försöka hinna fixa en bildbomb på alla mina bilder från resan som jag inte kunde lägga upp sista veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.