söndag 9 februari 2014

MINNEN FRÅN IGÅR

Oj vilken rolig kväll jag hade igår! Sitzen var riktigt bra, men det var nog bordssällskapet som gjorde det så bra! Jag träffade många bekanta och fick också träffa Nickes styrelsekompisar. Det var nog jätte roligt när Filicia var där och serverade!

Eftersläppet var såklart på Ollis och där gick resten av kvällen/natten väldigt fort. Jag träffade många gamla bekanta där och fick igen några nya vänner! Träffade dessutom Idas lillasyster vilket jag inte hade förväntat mig! Roligt att umgås med henne, fast jag har aldrig egentligen känt henne fast jag har varit vän med Ida ganska länge.

Det var nog en jätte rolig kväll och härligt att få träffa vänner och bekanta! Och det är alltid lika roligt att få lära känna nya människor!

1 kommentar:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.