fredag 28 februari 2014

SPORTLOV ELLER VÅRLOV?

Jag har varit på powerwalk med flickorna, badat bastu med pojkarna och så bjöd Lotta oss på sushi! Namiii! Den här dagen har igen gått ganska fort och nu är typ halva sportlovet förbi! Ändå känns det att jag inte har hunnit med så mycket.
Jag borde göra några skoluppgifter också, men har nog inte tänkt på skola nu.
Konstigt sportlov annars också för jag har inte skida, skrinna, åkt pulka eller varit ute i snön för det finns ingen snö! Alltså den här vintern har helt gått förbi för mig. Lite tråkigt men visst är det roligt med vår också!
Nu måste jag gå och sova för i morgon ska jag på jobb. Kommer att vara dödstrött i morgon när klockan ringer 6.
SOV GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.