lördag 8 februari 2014

SOMMARFEST!

weheartit.com

Ikväll ska jag på sommarsitz som ÅSKAN & NK ordnar! Woop jag får igen klä mig somrigt och fint! Snyggt när jag ännu har lite brun färg kvar på kroppen! Jag känner mig lite flunssig ännu, men jag har inte gjort något extra sen jag kom till Finland så nu vill jag ha roligt! Jag blev så van i Thailand att göra något roligt hela tiden.

Det blir kanske lite konstigt då Prillan och Märsky inte är här och festar med mig, men som tur har jag Andy och några andra som ska på sitzen! Jag lyssnar på en musikblandning som en kille från ebs kursen har gjort (bara 58 min lång!) där han har samla ihop alla låtar vi lyssnade på där till en lång djmix! Feelis!!! Det får mig att sakna tillbaka till Thailand, men det ger en så bra feelis också!

Nickes styrelse ska servera på sitzen. Det här blir nog en rolig kväll kan jag tänka mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.