torsdag 13 februari 2014

TIME TO SLEEP

Tired
Valentine's day
weheartit.com

Jag. Är. Så. Trött. Jag ska faktiskt gå och sova riktigt snart, tror jag somnar före klockan hinner bli 21. Jag har varit på jobb 8 timmar med ljuvliga barn. Hemresan från dagiset tog 2 timmar med genomvåta skor (fråga inte...). Jag kom hem och åt snabbt lite mat. Gick till gymmet med Prillan. Kom hem och hittade en chokladplatta som Nicke överraskat mig med. Det var så härligt! Jag var så i behov av choklad! Öppnade tentboken och dokumenten, tittade snabbt och orkade inte desto mera. Åt upp typ hela chokladplattan. Och nu sitter jag här och håller på att somna.


Jag. Är. Död. Har kanske haft lite för mycket på mitt fat nu senaste två veckorna sen jag kom hem, men det ser inte heller ut att minska i närframtid. Jobb, skola, skoluppgifter, tenter plus då mitt liv. Alltså att vara hemma, städa, laga mat, handla, mysa på soffan... Ja, sånt finns det inte tid för. Eller pengar.


Jag är ensam hemma nu igen, för Nicke är ute och festar. Igen. Jag har inget emot att han festar och går på olika evenemang, men jag har varit hemma i endast två veckor snart och av de 11 dagarna jag varit i Vasa så har han varit borta typ 7 kvällar. Så lite börjar det kännas ensamt i lägenheten och speciellt i sängen, då jag hatar att sova ensam i en tom lägenhet.

Men ikväll ser allting mörkt och dystert ut, för jag är trött och energilös och alla uppgifter jag borde göra tvinnar i huvudet. Jag tror jag mår mycket bättre i morgon när jag sovit i typ 12 timmar. GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.