tisdag 18 februari 2014

TIME TO MOVE!


Jag gjorde ihop ett litet kollage åt mig som ska motivera mig. Jag tycker om att bläddra på bilder på weheartit.com och hitta inspiration där! Där finns så inspirerande bilder på allt!

Nu tänker jag gå ut och springa, för det är helt för länge sen sist och jag tänker inte sitte inne och mögla hela dagen. Jag behöver luft, energi och motion så mår jag så mycket bättre. Ibland behöver jag titta på motiverande quotes eller bilder för att få mig själv igång. Det är lätt att vara lat och bara sitta framför datorn eller tvn, så ibland krävs det en liten extra kick för att få sig själv i rörelse!

2 kommentarer:

  1. Härlig träningsinspo! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jätte motiverande att göra kollage åt sig själv med bra quotes och snygga bilder :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.