tisdag 25 februari 2014

HÄRLIG TISDAG FAKTISKT


Jag kan berätta att intervjun gick jätte bra och jag fick faktiskt lite panik efter intervjun att vill jag verkligen ha det här jobbet. Det lät helt toppen och precis sådant som jag skulle gilla, men där fanns vissa om och men som dök upp i mina tankar. Några timmar senare fick jag redan ett samtal och de erbjöd mig jobbet! WOW! Hjärtat slog så det ekade i öronen och jag visste inte vad jag skulle säga. Jag fick som tur tid att tänka tills i morgon. Jag tror nog jag tackar ja till jobbet för det lät så roligt och annorlunda än vad jag någonsin jobbat med! Jag som älskar nya upplevelser och vill så gärna fylla min CV med nya erfarenheter inom olika yrken! Jag är fortfarande lite chockad, för jag har absolut ingen erfarenhet inom det här och det känns nog varje gång lika häftigt att bli erbjuden ett jobb efter endast en intervju. Alltså jag vill inte skryta, men jag har aldrig varit på en arbetsintervju där jag sedan inte skulle ha blivit erbjuden jobb efteråt.

Jag har också varit ute på en timmes länk med Lotta och det var så skönt att få prata och motionera! Nu ska jag gå i en varm dusch och vänta tills mamma kommer hem så jag får prata med henne. Jag har så mycket att planera nu igen..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.