tisdag 11 februari 2014

GYM DAG


Ladyline Ritz hade öppna dörrar i dag med temat vänskap till vändagens ära, lite i förtid nog men... Jag fick nog ingen vän med mig nu, men jag ville ändå utnyttja möjligheten att få gå gratis på gym så jag gick ensam. Jag var inte med på någon aktivitet, för jag tänkte att det är bäst att jag tar det lite lugnt ännu i dag när flunssan har just först börjat gå bort.

Det var nog så nära att jag skulle ha skippat gym ikväll, men tur att jag gick ändå! Det var nog så värt det! Fast det kändes nog i kroppen att jag inte har varit på gym på en och halv månad. Jag har lite att ta fast igen med träningen..!


Jag använde mina nya Nike Free skor och de är nog värda pengarna! Hahaha, billiga var de ju när jag köpte dem i Thailand, men ändå! Sköna och bekväma och färgen är så glad och pigg. Det blev bara 45 minuter på gymmet, men i alla fall har jag gjort något i dag. Jag tror nog det känns i kroppen i morgon efter min långa träningspaus, fast jag tog det ganska lugnt. Första gångerna efter en längre paus är alltid de värsta..!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.