måndag 24 februari 2014

ÅRSFEST, BULLE OCH ARBETSINTERVJU




Det blev lite tyst på bloggen under veckoslutet, förlåt för det men har haft lite annat och inte lust att blogga om det. 

Kort kan jag säga om årsfesten att det var en rolig och bra årsfest! Härliga Ken kom och plockade upp mig hemifrån med kostym och öppnade bildörren åt mig som en gentleman. Han körde mig till Tropiclandia och han agerade riktigt som en äkta chaufför. På årsfesten blev jag och Nicke inbankade, "Niclas A. ingengörstuderande eskoterad av klasslärarstuderande Hanna L.". Heh, det var lite pinsamt att gå och ta våra platser när alla såg på. Maten var god, Nicke och Lindén sjöng bra och bordssällskapet var också bra! Alltså summa summarum årsfesten var bra!

På veckoslutet har jag tagit det lugnt, ätit sjukt ohälsosamt och träffat lite vänner och Nickes släkt. Nu sitter vi hemma hos mamma och dricker cappuccino och äter fastlagsbulle. Mums, fast jag åt nog min första bulle redan igår! Jag borde springa åtminstone 50km om jag vill förbränna allt gott jag ätit under veckoslutet, haha!

Inga extra planer i dag annat än vi ska hälsa på Oskar som blir ett år äldre i dag. I morgon har jag arbetsintervju, så lite nervös är jag och borde förbereda mig på det. När har jag senast varit på arbetsintervju??? Några år sedan? Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.