söndag 16 februari 2014

PICTURES OF THE WEEKEND

 Vändags/femårsmiddag! Inrefilé, ugnsrotsaker, bönor och beasås!



 Lördagens drinkar! Apple Martini's! Mums! Surt och gott just i min smak!

 Prillan hade bakat underdundergoda muffins! Kladdiga chokladmuffins och saftiga morotsmuffins.


 Så hade vi batong, sallad, mozzarellapaj och skinkpaj.




 "Pakollinen peilikuva". Behöver väl inte säga mer...

 De flesta bilder på oss var jätte vackra med olika miner, hahah. Typiskt oss. Prillan har också några jätte fina videon på mig och Lotta när vi skämmer ut oss. Just sådant man vill se dagen efter!




Jag hade ett jätte roligt veckoslut och det var så härligt att ha Lotta och Tomppi på besök! Hoppas de kommer snart igen! Tur är det bara en vecka tills jag åker hem på sportlov, så får jag umgås med Lotta igen. Men före det borde jag gå på några tappotreenin med Prillan. Fy vad jag har ätit mycket ohälsosamt på veckoslutet!

Efter sportlovet får nog Prillan börja dra mig på gym och träna sk*ten ur mig! Bara så du vet Prillan..!

TACK ALLA FÖR ETT HÄRLIGT VECKOSLUT! LOVE YOU! <3

1 kommentar:

  1. Aj aj kapten, ja ska puscha dig tills du spyr. :D muuaaahahaaaa! Haba.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.