onsdag 5 februari 2014

WNB BARTENDER




Wooop bilder på mig när jag står i en riktig bar och gör mina första drinkar med free-pour! Inte så toppen kvalitet på bilderna och jag ser också ganska ofräsch ut men men..! Jag kunde ju inte heller göra drinkarna helt så som vi hade lärt oss i skolan, men det gick helt bra. De som har gått bartenderkursen ser att jag inte använder finsil när jag häller drycken i glaset, heheh, men de hade ingen!

Jag har ännu heller inte gjort drinkar här i Finland! Jag måste nog gå och köpa lite ingredienser här någon dag och göra lite drinkar. Jag måste fortsätta göra drinkar och öva på flair, så jag inte glömmer allt! Jag borde köpa bartender väskan med allt material och verktyg, för det behövs verkligen. Jag vill ha en egen Boston shaker!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.