torsdag 6 februari 2014

STÄDNING & MELLANMÅL








Jag är ledig från skolan och jobb i dag, så den här dagen har gått åt till städning. Jag hittade lite av våra julklappar i skåpen och fick plocka fram dem, då Nicke hade bara gömt allt in i skåpen när han kom till Vasa efter jullovet. Jag hade helt glömt att vi hade fått så här mycket fina gåvor! Jag tror nog ändå att vi har lite kvar i Borgå ännu, som vi inte har fått med oss.

Nu börjar lägenheten se lite bättre ut igen, men jag har nog mycket kvar att städa ännu! Nicke är i skolan nu och jag lovade laga mat tills han kommer hem och så skulle han hjälpa mig att städa. Ibland är det riktigt roligt att städa! Känner mig som en hemmafru i dag..!

Tog en liten paus i städande och dricker vanilla-latte och äter lite smått och gott som vi köpte från Punnitse & Säästä i dag. Härligt att vara ledig!

2 kommentarer:

  1. heh, ja va också ti P&S idag, köpte igen helt för mycke av allt möjligt... :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.