tisdag 2 april 2013

BACK TO REALITY


Sitter på tåget och försöker surfa på nätet, men alla som åkt tåg någon gång vet hur bra VR's nät vill fungera! Lite hackigt och så där. Försöker skriva lite på min kand nu, då jag inte har så mycket annat att göra efter att jag redan läst alla tusen bloggar jag hittat på nätet.

Känns faktiskt lite tråkigt och ledsamt att åka upp till Vasa, då jag hade så skönt och roligt påsklov hemma i Borgå. Nu är det back to reality och alla skoluppgifter. Kanden borde vara klar typ om några veckor och jag har en mysig engelska presentation som närmar sig också! Hoppeligen får jag skrivit en hel del på tåget nu och sedan kan jag förflytta mig för sista timmen till samma vagn som Prillan och Mango sitter i och få lite sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.