onsdag 10 april 2013

GRÖN SPORTDRICKA


I dag provade jag på Maxim Sports Sportdricka före min träning! Mums vad det var gott! Smakade lika som de sportdrickorna jag drack som ung på handbollsmatcherna, ni vet en såndän grön dricka? Jag blandade 3 skopor (det kom en med ett mått) i 750ml vatten. Jag hade det också i kylskåpet en stund så det blev riktigt kallt och gott! Sedan ska man dricka 500ml före träningen och sedan resten efter ca 15-20min. Så jag gjorde så i dag och jag hade bra med energi på spinningen! Och det smakade nog så gott att jag skulle ha kunnat dricka hur mycket som helst av det!

Det blandade sig också jätte bra i vattnet, så det blev inte pulverklimpar i drickan, vilket är jätte bra! Den här drickan rekommenderar jag verkligen! Den ger passligt med energi inför träningen och hjälper dig att hålla vätskebalansen.

Läs mera på Maxims hemsida www.maximsports.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.