torsdag 11 april 2013

SWEET AND SALTY




I dag provade vi med Prillan på Maxim Sports Energy Bar, som var av smaken sweet and salty! Vi båda tyckte den var riktigt god och den påminde faktiskt lite om en snickers! Det var alltså en blandning av choklad och salta nötter. Det som gjorde mig lite besviken var att Prillan hade mycket mera nötter i sin stång än vad jag hade. Ni kan läsa mera om den HÄR.


Ni som tycker om gratis stuff och tycker om att prova på nya saker, rekommenderar jag att ni går med i Buzzador. Jag har tidigare provat på Dove bodylotion, nu provar jag på Maxim Sports produkter och sedan ska jag snart också få prova på lite Veet produkter och Hälsans Kök, som gör vegetarisk mat. Men jag berättar mera om dem, när det blir aktuellt. Gå till Buzzadors hemsida HÄR och ni får jätte anmäla mitt namn där när ni skriver in er.

Kolla också Prillans blogg ifall ni är nyfikna över vad hon tycker om Maxim produkterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.