torsdag 18 april 2013

LEOPARD & SUSHI




Efter shoppingen i BikBok fick Prillan en utmärkt idé, att vi skulle gå och äta sushi! Blev genast så snål och jag var färdig att beställa allt de har på menyn! Jag nöjde mig ändå med det som är på bilden och mätt blev jag!

Leopard skjortan jag har på bilden, har jag haft på mig i dag, men jag har nog lite tröttnat på den. Funderar ifall den skulle fungera som en träningsskjorta istället! Jag är sådan att jag hittar alltid på andra användningssätt åt mina kläder, istället för att slänga dem. Ni kan gissa hur fullt det är i klädskåpet där jag har mina pyjamas, tränings- och myskläder. Det är dit jag slänger allt som jag inte mera tycker om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.