måndag 15 april 2013

SPECIELL DAG...


Oj oj, sådan dag det är! Det regnar, känns som söndag och energin är helt försvunnen. Nicke spiller vatten på mina skolpapper, jag spiller mjölk på hans dator (datorn överlevde och blev knappt våt). Jag tänker slå sönder en tallrik med mat på (tack till mina kordinationsskills) och grannarna lämnar lappar på vår dörr och klagar på vår hund som ylar?!?! Det är alltså inte en helt normal dag i dag. Synd nog missade grannarna med en dörr, för det är faktiskt de som bor bredvid oss som har en hund som nu och då ylar. Inte vi. Tyvärr.

Jag börjar vara lite orolig över vad som ännu kan hända i dag. Klockan går långsamt framåt och jag hinner ännu i min trötthet söndra/förstöra/tappa något viktigt.

2 kommentarer:

  1. Sku int vädret vara så förbannat SKIT, så sku vi ha kunna ta en promenad. :) Hej annars, e de där den tröjan du fick av mej?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo de sku vara skönt me frisk luft men joo.. :/ Heh ja fundera faktiskt idaa att va de så att ja fick den av dej eller syrran :D men den e no din gamla joo :P kovassa käytössä!

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.