söndag 14 april 2013

WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER

Tumblr_ml8wb1ter01rjylsfo1_500_large
Bild: weheartit.com

Wow, jag älskar piloxing! Hade förväntat mig att det skulle vara mera pilates och ganska lugnt med lugna rörelser, men pulsen var ju uppe hela tiden! För det första hade vi en helt otroligt bra ledare, som peppade oss alla och fick oss att pusha ännu hårdare! Henne skulle jag vilja ha som personal trainer! För det andra var hela timmen supertuff och svetten bara rann! Det var en blandning av boxning, dans och pilates, men inga lugna pilates rörelser egentligen. Bara på slutet gjorde vi lite på mattan olika rörelser, men mest så rörde vi hela tiden på oss. Vi gjorde dansrörelser, vi boxade massor och magen var spänd hela tiden! Jätte rolig och effektiv timme! WOW! Rekommenderar det här verkligen åt alla!

Om jag bara hade råd, så skulle jag fast betala 60e i månaden, bara för att gå två gånger i veckan på hennes piloxing timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.