torsdag 18 april 2013

ENERGI FÖRE TRÄNING




Hade bråttom före träningen och hann inte äta mat före, så jag smakade på Maxim Sports Energy Bar med smaken caramel & choco. Den var helt okej, men jag tyckte inte riktigt om konsistensen. Det var som om där skulle ha varit kokosflingor i, dvs. det kändes som om där fanns typ flingor i, fast det inte fanns. Den var inte som en typisk chokladstång. Jag hade tänkt när det var caramel & choco att den skulle vara som choklad, som typ smälter i munnen, men det gjorde den inte. Men jag tycker det är bra att jag ändå fick något i mig före träningen, så jag orkade bra med tuffa powerhour timmen!

Jag såg också när jag var i butiken en sväng att de har redan fått in några Maxim Sports produkter! Där fanns av de där recovery drickorna (ca 2e) och sedan några olika chokladstångar. Dessutom fanns där en burk med recovery drink, som var i pulverform. Den har jag inte alltså fått hem, så jag vet inte hur den smakar (choklad smak). Har ni redan tittat efter produkterna i butiken?

www.maximsports.fi
www.buzzador.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.