onsdag 17 april 2013

TRÄNING KRÄVER PLANERING


Jag borde laga mat och äta just nu, men jag är fortfarande ganska mätt från morgonen. Men jag har som plan att gå med Prillan och Nicke till gymmet klockan 18, så jag borde äta nu så jag inte sen mår illa och är helt för mätt för att träna. Ibland är det svårt att försöka få ätandet och träningen att passa ihop, då man helst ska äta 2-3 timmar före träningen.

Men det är viktigt att äta före man tränar, för jag har nog märkt att jag har inte alls lika mycket energi ifall jag inte ätit före. Jag tycker det är onödigt att träna ifall man inte tränar ordentligt. Att göra något halvvägs är väl ingen ide. När man gör något så ska man göra det ordentligt! Heh, borde ha samma tanke med alla mina skolarbeten men men...

På tal om skola! Jag ska presentera min kand på måndag! IIK! Tänk att jag kommit så långt redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.