måndag 8 april 2013

MAXIM TOTAL HYDRATION



Före BodyAttacken blandade jag ihop i min nya Maxim-dricksflaska Maxim's Total Hydration brustabletter. Egentligen är det meningen att man lägger 3 brustabletter i 7 ½dl, men för att jag var lite osäker med smak och ifall jag klarar av att dricka allt då tabletterna såg så stora och tjocka ut, så satt jag 2 brustabletter i 5dl istället.

Drickan ska man dricka före träning och lite under träning. Ni kan läsa om den HÄR.


Jag drack lite före träningen och sedan lite under träningen. Smaken var inte dålig, som jag först hade oroat mig. Jag var orolig över att det skulle smaka starkt och inte släcka törsten, men det var som apelsin blandsaft, så alltså helt bra och inte för sött!

Den passade utmärkt för mig när jag vad på BodyAttack, eftersom man svettades massor och drickan innehöll en hel del mineraler och höll vätskebalansen.

Jag ska prova den ännu några gånger och kan sedan kommentera ifall jag har något att tillägga. Prillan har också fått äran att prova Maxim-produkter, så ifall ni vill läsa om hennes åsikter av produkterna, kolla hennes blogg HÄR och följ med hennes användning av produkterna!


www.maximsports.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.