onsdag 3 april 2013

VARFÖR ALLTID PÅ KVÄLLEN?


Tumblr_mk74ym3gyv1r5f0jbo1_500_large

 Tumblr_mkoqmp5hcp1s3jo7bo1_500_large

Tumblr_mkdxzvqsax1rk61c0o1_400_large

Tumblr_mjq50wc0gy1rczg0co1_400_large

Tumblr_mklbufdp4m1s5ijumo1_500_large

Tumblr_mklbv53qgr1s5ijumo1_500_large
Bilder: weheartit.com

Varför får jag alltid lust att börja träna sent på kvällen? Just nu skulle jag ha lust att gå till gymmet, ut och springa eller träna här hemma. Får alltid en motivation boost och massor med energi, när jag egentligen borde lugna ner mig och börja gå i säng.

Varför kan jag inte ha den här motivation alltid tidigt på morgonen? Då som det känns jobbigt att stiga upp. Då skulle jag vilja ha energi och motivation att träna, men jag är verkligen ingen morgonmänniska. Är nog helt tydligt en kvällmänniska.

Känner någon igen sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.