tisdag 23 april 2013

SILVER DETALJER


Hej på er!
Lite uppdatering om kanden, för er som är intresserade, ni andra kan hoppa över det här stycket! Presentationen gick bra, hade inte så mycket att rätta, mest finslipning, vilket jag fick gjort igår på några timmar! Nu ska jag läsa igenom den och sedan skicka iväg den till min handledare, så hon godkänner den och så jag sedan kan binda ihop den till en bok och lämna in för språkgranskning! Så var det typ klart! Hoppeligen får jag mina kandidatpapper i sommar!

Lite annan information för er bloggläsare! Jag har fått köpkort till S-butiken nu, så snart ska jag köpa Hälsans Kök produkter och då blir det lite matinlägg här på bloggen då jag berättar om vad jag tyckt om dem. Ska också hämta ut ett annat Buzzador paket i dag, där det finns en massa Veet produkter, så ska ha en bastukväll med flickorna nästa vecka, då vi provar lite av de produkter! Så lite bloggning om det också!

Annars bloggar jag som vanligt, dvs. kläder, träning och sådant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.