torsdag 11 april 2013

HONEY - I'M HOME!


Jag är ensam hemma i två dagar nu, då Nicke är på tutorkryssning. Konstigt att vara ensam i vår lägenhet, då jag inte har varit det på länge. Värst är det nog att sova ensam i vår stora säng. Brukar få sömnproblem då jag måste sova ensam i lägenheten. Ni kan gissa hur bra jag mådde då Nicke var i militären ett år! Sleepless nights...

Jag har ändå inte hunnit vara hemma så mycket i dag, då jag gick till skolan till nio och slutade typ tre tiden. Sedan har jag tränat efter det och kom hem lite före åtta på kvällen och har endast hunnit duscha, äta, blogga och öppna tvn. Jag är så slut att jag tror att jag kommer att slockna i sängen, före jag ens inser att jag är ensam där. Hoppas nog på det!

Oih, vad jag börjar sakna mitt långa hår när jag ser på den där bilden. Kan det inte växa fortare?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.