måndag 8 april 2013

LET'S WORKOUT!


Den här veckan får jag gå gratis till Vasas LadyLine! Har väntat länge på det. Ska börja med att sola i solariet och sedan träning i två timmar. Har försökt pricka in så mycket träning, som bara möjligt, på den här veckan! I dag tänkte jag gå på en timme jag aldrig varit på förut, dvs. Bodyattack. Sen tänkte jag också gå på Bodybalance, som är lite bekant åt mig. Tänkte nog försöka prova på några nya grejer den här veckan, så jag vet vad allt det finns att gå på.

Det ska bli riktigt skönt att ha en ordentligt träningsvecka efter senaste tidens skräpmat, alkohol och sötsaker. Fast inte hjälper en veckas träning så mycket på längden. Jag önskar ju att jag fick en hel månad gratis till LadyLine, så då skulle det nog bli tränat ordentligt! Men jag är glad över min ena vecka och jag ska nog träna så ordentligt, att det är värt det. Så får jag bara försöka fortsätta lika hårt efter min gratisvecka, men på simhallens gym och gå ut och springa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.