fredag 26 april 2013

MANGO THE CAT

Hanna och Nicke kom och hälsa på i dag. Hanna hade fina crocs som jag skulle ha vilja tugga på, men fick genast skyllor. Jag gav lite sura blickar tillbaka och när hon vände blicken började jag tugga igen. Då blev hon igen arg och gömde skorna. Orättvist.
Mat fick jag i alla fall och rent vatten. Mums vad gott! Som ett tack lämnade jag en luktande överraskning i sandlådan.
Hanna hade en stor svart leksak med sig, som hon hela tiden viftade mot mig. Jag tyckte det var roligare att sniffa på den och gnida mig själv mot den, än att posera åt henne. Men en bra bild gav jag åt henne. Fast det var nog svårt att sitta stilla i två sekunder!
Nicke försökte bli vän med mig genom att muta mig med godis. Bra försök, men jag tycker ändå att det är roligare att klösa honom.
Kiss and make up! Trodde han ja... När han sitter på soffan, så tänker jag klösa hans mössa!
Efter allt busande blev jag lite trött. Då tyckte de väl att det var dags att gå hem. Lika bra så, så får jag busa för mig själv. Troligen kommer de snart på besök igen och då får jag mera godis. Får se vad jag hittar på tills dess!

3 kommentarer:

  1. Aaaaw, mammas beebis. :,) va fina bilder du ha tagit. Mango pussa Nicke, va e detta? :D love-hate relationship.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehehe :D de va lite sådär oväntat :D

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.