torsdag 18 april 2013

STRESS INLÄGG


För tillfället känner jag mig lite stressad, då jag fick rusa hem från skolan bara för att byta till träningskläder och sedan igen rusa iväg på powerhour. Okej, här sitter jag och bloggar, så inte har jag så farligt bråttom, men ändå är jag stressad. "Jag måste skynda med bloggandet. Jag måste äta en protein bar före träningen. Jag ska byta kläder snart och sätta fast håret."

Det är konstigt att man kan bli så stressad bara  för att man har lite bråttom. Och egentligen har jag inte ens så bråttom, men jag tycker jag har det, för jag vill alltid gå i tid till ställen. Jag absolut hatar att vara sen till något. Så jag tar på mig stressen, så att jag ska hinna med allt jag vill. Tänk vad onödigt jag pinar min kropp med att stressa över små saker hela tiden. Jag borde lära mig att stanna upp och andas djupt. Men när hag jag tid att göra det? Hahah.

Hoppas ni inte behöver stressa för att komma till ställen eller för att få saker gjort. Det är viktigt att ibland stanna upp, andas in och ut och sedan tänka om. Vad är viktigaste och ska göras till först. Vad hinner jag med senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.