söndag 23 mars 2014

AVOKADO PÅ BRÖD

Lyxigt kvällsmål! Det är inte ofta vi har avokado hemma när det är så dyrt, men nu hade citymarket en påse på erbjudande, så nu har vi avokadon till flera dagar! Vi köpte dem för några dagar sedan men i dag blev första avokadon mogen, så jag passade på att äta den genast! Avokado på rostat rågbröd med citronpeppar på. Det krävs inte mycket för att göra det riktigt gott!

Jag önskar jag hade räkor i frysen, för det är nog så gott med avokado det också, men fattiga studeranden som vi är så har vi inte såna lyxigheter i vår frys.

Ikväll är jag riktigt slut efter att ha varit på gym och pysslat här hemma. Jag är nog nöjd över att jag har hunnit till gymmet tre gånger den här veckan och det känns nog i kroppen! Nästa vecka blir det inte så mycket motionerat, men får fortsätta igen följande vecka med hård träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.