måndag 24 mars 2014

KORT SVART KJOL


Nu är jag hemma och jag måste säga att det känns härligt att komma hem och se att klockan är sex på kvällen men solen lyser fortfarande in i vår lägenhet. Det som jag tycker bäst om i vår lägenhet är ljuset. Vi har alltid ljust hemma hos oss och fast det är jobbigt ibland när solen lyser rakt in, men det är så härligt ändå. Jag tycker inte om mörker, så jag vill ha ett hus fullt med fönster sedan nångång i framtiden. Så mycket naturljus som möjligt, tack!

Jag provade på en ny stil också i dag. Jag har aldrig riktigt varit en tjej som går ofta i kjol och jag äger endast några få. Nu har jag fått för mig att jag ska köpa en massa kjolar i olika färger och sorter, för det är så snyggt! Ännu har jag inte skaffat någon kjol, men har bestämt att fast jag inte har överlops pengar till kläder, så en snygg kjol kan jag nog köpa.


Men den här kjolen på bilden är alltså en av mina äldre kjolar jag haft en tid. Jag vill nog börja gå oftare med kjol, för det är så fint! Dessutom kan man variera stilen så mycket från flickigt till schoolgirl och till street look. Jag gillar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.