lördag 22 mars 2014

PAMPAS FÖRBEREDELSER



När vi nu hade storstädning i dag, så bestämde vi oss för att möblera om färdigt till Pampas! Nu är "beer-pong" - rummet redo och så ser det lite annorlunda ut i vårt vardagsrum. Men nu kan vi igen ha vår traditionella beer-pong och så borde vi ha lätt att fixa fyra sovplatser också när det blev lite mera rum i vardagsrummet.

Det kommer att vara konstigt att ha det så här en vecka, men skönt att ha det fixat nu så behöver vi inte ordna sådant mera. Våra första gäster kommer hoppeligen redan på onsdag..!

Jag tror att mitt Pampas firande börjar igen först på onsdagen med Så ska det låta på Ollis. Torsdagen blir lite lugnare igen för mig, då ska jag fixa lite smått och gott till Pampas fredag och lördag. På fredagen är det traditionella tävlingarna på torget och sedan en stor kvällsfest i shoppingcentre Rewell. Det är annorlunda i år och det kommer att bli så stort! Vi kommer att vara 2000 studeranden där och artisten Dr. Bombay. På lördag är det sillis och sedan fortsätter festandet igen.. Söndag är den dagen man vill dö och är helt slut, men det är allt så värt det!

IIH vad jag väntar!!! Det här är KANSKE min sista Pampas, men troligen är jag nog nästa år här ännu... Får se! Ska i alla fall ta allt ut av det nu ifall det skulle bli min sista!

2 kommentarer:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.