söndag 2 mars 2014

JAG MÅR BRA


När jag umgås med mina vänner! Det får mig att må bra och jag vet inte vad jag skulle göra utan alla mina kära vänner! Här är bilder på några av mina bästa vänner, men det finns nog några till som inte kom med på de här bilderna. Tack att ni finns!

Just do it
weheartit.com

När jag tränar mår jag som bäst! Jag älskar känslan efter ett hårt träningspass och jag känner mig som en vinnare varje gång! Efter att jag hållit på med träning en tid så mår jag fysiskt och psykiskt mycket bättre. Jag känner mig starkare och friskare.

Jag mår bra av att få vara tillsammans med en så härlig typ som Nicke. Jag mår som bäst då när vi har allt bra. Jag älskar våra mysiga stunder som vi bara lever i stunden, visar vår kärlek och skrattar tillsammans. Att skratta tillsammans är det bästa jag vet!

Jag mår jätte bra när jag får resa runt i världen och upptäcka nytt. Jag älskar att resa och få se nya ställen och speciellt älskar jag värmen och fina sandstränder! Jag vill se hela världen!

När jag äter hälsosamt men unnar mig själv något gott alltid ibland, då mår jag bra! Det är sant att "You are what you eat", för jag mår alltid bäst då när jag äter bra, men ändå unnar mig sötsaker lite nu och då. Dessutom älskar jag mat! Jag tycker om att gå ut och äta och att laga mat hemma.

Sleeping with him
weheartit.com

En annan sak jag älskar är att sova! Speciellt då jag sover bra och inte drömmer massor med mardrömmar. Jag älskar att få krypa bredvid Nicke och sova tätt intill honom. Det känns ibland så jobbigt att gå och sova ensam när jag är van att sova med honom. Men jag älskar ändå att sova och jag kunde sova hur mycket som helst! Jag mår bra då när jag sover bra och jag behöver verkligen mycket sömn.


Här är en liten blandning av saker som får mig att må bra. Kom ihåg att göra mycket sånt som ni mår bra av! Det är viktigt att ta hand om sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.