tisdag 18 mars 2014

DISNEY MUSIK


Usch vad jobbigt... Det har kommit helt massor med snö och det har snöat hela förmiddagen, så nu har vi också flera cm med snö här i Vasa. Jag som så skröt igår om hur härligt väder vi haft och så lite snö. I dag fick jag då söka fram vinterstövlar igen och ta en lite tjockare tröja på mig till skolan. Helt mysigt nog att få gå med tröjor, för jag har inte gått så mycket med tröjor den här vintern, men jag vill ändå ha vår!

I dag är det gymdag igen, men den här gången är det bara jag och Prillan då Nicke har ett evenemang han ska på ikväll. I dag tror jag det blir armarna igen som får lida. Jag ska ha stor haba! Kanske lite magmusklerna också för vem vill inte ha en tight mage till sommaren? Man kan aldrig träna mage för mycket!

Jag gjorde just en ny musikmapp på Spotify där jag samlar all bra Disney musik och det är så härligt att lyssna på det! Disney gör så underbar musik! Jag blir så glad av det och mitt inre barn dansar. Hakuna Matata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.