onsdag 26 mars 2014

BUZZADOR KAMPANJ





Jag har fått inbjudan till en ny Buzzador kampanj där jag får prova Teho Sports proteinchokladstångar. Fick 10st stångar och de ska jag alltså äta efter träning. Men jag var så nyfiken nu redan så jag smakade på en, för jag var så sugen på choklad. Första reaktionen var att den är ganska stor och andra var att chokladen smakade nästan som vanlig choklad. Gott! Där är också lite tuggmotstånd, men den är ändå inte för torr. En stång är också ganska mättande!

Får se hur de påverkar min träning och ifall jag märker någon skillnad från det när jag dricker proteinshakes efter träning. Jag kommer att uppdatera mera här vad jag har tyckt om dem!

Om du också vill bli en Buzzador och få prova gratis på nya produkter så gå in på deras hemsida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.