torsdag 13 mars 2014

ÖGA PÅ ÖGA


Hahaha, försökte ta en bild där ni skulle se mina bruna prickar, men bloggen ändrar kvaliteten på bilden till sämre så nu tycker jag att det ser jätte otydligt ut.

Okej, nu räcker det med bilder på mina ögon. Brist på bättre? Japp, lite bloggtorka här. Men jag lekte lite med bilden och ögonfärgen och så här skulle det se ut om jag hade riktigt grannblåa ögon:


Eller tänk om jag hade bruna ögon! Då skulle det se ut ungefär så här:
Hahah, jätte roligt det här! Tänk om de var onaturligt gröna...
Det ser verkligen onaturligt och freaky ut! Eller vad säger ni om lila då?
Japp japp! Snyggt eller?! Nu slutar jag visa bilder på mina ögon. Helt på allvar. Vilken är eran favorit då? Om jag skulle få byta så skulle jag nog kunna ha bruna ögon. Eller lila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.