torsdag 27 mars 2014

TOO LATE TO UNDO IT!

Nicke kom på en toppen idé; vi skriver med tusch på vårt vardagsrumsbord för det ska ändå slipas och målas om, så nu får alla som besöker vår lägenhet på Pampas skriva sitt namn eller en hälsning här. Japp, en toppen idé. Ni kan säkert känna ironin i min text. Jag var alltså inte så ivrig och med på den här idén, men nu är det försent att ångra sig! Nicke tog pennan i sin vackra hand och började skriva och nu är det gjort.


Nej jag är nog inte sur eller bitter, för visst är det en god idé! Roligt med hälsningar och så kan vi efteråt se vem som varit här (måste ju ta bilder). För det är sant att vi måste slipa och måla det helt om, så vad gör det om någon skriver och förstör det nu. Men lite skar det i mitt hjärta när han började skriva med en svart tusch på mitt fina, vita bord! Men helt bra att det nu redan är "förstört", för Mutte kommer hit igen och hon har en gång tidigare skrivit i misstag med tusch på vårt vita vardagsrumsbord och då fick vi måla om det! Så det här året har hon lov av oss att göra det, hahaha! Skämtosido! Sånt händer..!

Jag ska nog visa bild på det här bordet på söndag och så får vi se hur det ser ut sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.