lördag 22 mars 2014

WELCOME SPRING!


Härligt med sol och vår! All snö försvann hufsflufs och nu är det soligt och varmt ute. Helt perfekt vår-väder alltså! Hoppas vädret är lika nästa vecka på Pampas..!

Jag tyckte också jag kunde ta fram läderrocken från skåpet och inviga den nu när det är så varmt och skönt väder ute. Kanske jag snart får packa undan alla vinterkläder och istället plocka fram vårjackor och skor!



I dag har vi städdag med Nicke och det är nog så hemskt när solen lyser in i vår lägenhet och all damm och smuts syns! Lägenheten är verkligen i behov av ordentlig städning. Jag skulle också jätte gärna gå ut på en lång promenad i dag, men jag har så sjuka muskler från gårdagens gym så får se hur vi orkar och hinner.

GLAD VÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.